mutiara kata

Jika Anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, Anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah Anda lakukan.

~ Thomas Jefferson~

klik-klik

My Blog List

hai.. hehe tetiba je gelak kan.. hahahha.. entah la aku rasa nak sangat gelak puas2.. nak hepikan diri ni walaupon hakikatnya aku ni tak hepi.. haish..mulut hang ni mmg xda insuran kan.. dh hang kata xhepi, memang xhepi lah kan. 
aku ni tak la pandai sangat nak menulis dalam blog ni. sebab aku tak pandai nak karang ayat berjela. dan kalau perasan, ayat aku ni main hentam saja.. langsung tak berseni. gaya tulisan pon carca marba. tapi takpa la, aku tulis biaq aku ja yang paham kan.hahaha
hurm.. macam mana lah nak start ha? boleh ke perasaan sayang tu hadir walaupon tak pernah bersua muka? tak pernah sembang face to face! tapi aku sayang. sayanggg. tak tau la macam mana nak habaq mai. haha. ada la setakat mesej2 biasa tu, tapi entah aku pon xpasti la dia tu lagu mana. aku ja yang dok perasan sorang2. haih tak malu sungguh. dah nak buat lagu mana kan? rasa ni bukan aku yg nak, mai tiba2. tapi la ni aku mcm nak biarkan ja perasaan ni mcm tu. aku tak mau la org nampak aku ni desperate. biar cool cool dulu. tapi dalam hati allah saja yg tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku hamba dhaif

My Photo
nUr at!kAh !smA!L
kuala ketil, kedah, Malaysia
"cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap diri manusia, ia laksana setitis embun yang turun daripada langit , bersih dan suci.. cuma tanahnyalah yang berlain-lainan menerimanya.. jika ia jatuh ke tanah yang tandus, tumbuhlah cinta itu tandus oleh kerana embun itu kedurjanaan, kedustaan, penipu, langkah serong dan lain-lain perkara yang tercela.. tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur, disana akan tumbuh kesucian hati, keikhlasan, setia budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai yang terpuji..." ~~~HAMKA~~~
View my complete profile
~♥ Ada hati yang sukar menyayangi orang yang masih hidup, apabila orang tersebut mati barulah hati itu belajar untuk menyayangi. Tetapi ada juga hati yang tidak mampu menyayangi walaupun orang itu telah mati... sungguh, hati itulah hati yang paling keras! ♥~

Followers

Multi-Colored Light Pointer

tetamuku

tazkirah!!

Categories

hadis

"rasulullah saw bersabda yang bermaksud: Bersegeralah kamu semua untuk melakukan amalan-amalan yang baik sebelum datang tujuh perkara: Adakah kamu semua menunggu sehingga menjadi fakir yang melalaikan diri kamu semua, atau pun kekayaan yang menjadikan diri kamu curang, atau sakit yang membawa kebinasaan tubuh badan, atau tua yang menjadi nyanyuk, atau mati dengan tiba-tiba, atau pun kedatangan pengaruh dajjal yang ianya adalah seburuk buruk makhluk yang tidak dapat dilihat yang memang dinanti-nanti kedatangannya, ataupun datangnya hari kiamat pada hal hari kiamat itu adalah hari yang paling dahsyat bencananya serta pahit pula penderitaannya" (Hadis Riwayat At-Tarmizi)

coretan ziarah

chat with me!!

featured-content

hak cipta terpelihara.. (atikah-ismail). Powered by Blogger.